29.12.07

LES FESTES NADALENQUES

Bon Nadal a tothom i Feliç entrada a l'Any que arriba! (Lo primer és lo primer).

No sé vosaltres, però les meves festes han sigut passades pel llit i pel que tinc entès hi ha un % molt elevat de catalans i catalanes que han gaudit tant com jo d'aquestes festes en família.

Us explico una miqueta; el 23 ens dirigim a caseta per arribar a dinar(on fot una rasca que pela i continua sense nevar), pel camí ja hem vaig marejar com una sopa (en la majoria dels casos la intervenció "político-familiar" només empitjora les carreteres), l’endemà a preparar els regals de la tronca(tió de Nadal) per tota la família, vaig acabar ven tard però a temps d'acabar de ficar taula per sopar(un bon sopar: gambetes, pollastre de corral, sopa amb "GALETS PETITS" (la mare no sabia a quin dia érem quan la va fer i va resultar ser el tema del sopar) i torró, però només un (Suchard) ja que ningú més que jo (per la gormanderia) havia pensat en torró.
Després de fer cagar la tronca i fer-la ben grossa com si fóssim canalla (el més jove té 24 anys) vaig començar a sentir aquella sensació de pèrdua de reflexos i malestar general que portava tement des de feia alguns dies. Allí va ser on la meva grip es va desenvolupar fent que passés el Nadal al llit i a més a més contaminés a tota la família que tenia a prop, he provocat inclús que mon germà no vingui cap dia a casa per no contaminar-se ell ni el nounat.
Però finalment, començo a trobar-me millor ara que s’atansa cap d'any tot i que ara són els demés qui estan com una sopa i per cert no massa contents amb mi.